Cariere
Back Office Manager
Rol administrativ cu atributii de contabilitate primara, facturare, raportare, organizare birou, arhivare documente, follow-up proiecte imobiliare etc.
Cerinte:
– Studii superioare, preferabil ASE;
– Experienta similara relevanta in domeniul imobiliar, minimum 1-2 ani;
– Bune cunostinte operare PC (MS Office, email , web );
– Limba ENGLEZA – nivel mediu – avansat;
– Abilitati excelente de comunicare si relationare;
– Fire vesela, pozitiva, atitudine constructiva si prezenta agreabila;
– Capacitate de analiza, sinteza si decizie, bun organizator;
– Capacitatea de a gestiona simultan mai multe task-uri;
– Persoana cu initiativa, proactiva, autodidacta;
– Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
– permis de conducere, categ. B1.
Responsabilitati:
– Contabilitate primara (facturi, rapoarte, intocmire dosar contabilitate lunara, decont-uri, etc);
– Sarcini administrative (scanare de documente, procesare electronica acte) – arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile si transmiterea acestora catre firmele de contabilitate si avocatura, organizarea primirii si transmiterii documentelor prin curier, oferte, meeting minutes, redactare documente diverse, facturi, procese verbale, contracte, oferte, comenzi, etc.
– Mentinerea si arhivarea dosarelor de munca si a documentelor HR;
– Mentinerea si arhivarea dosarelor proprietatilor imobiliare
– Realizare plati in internet banking, Trezorerie, documente Bancare;
– Mentinerea legaturii prin email si telefon cu clienti si furnizori, transmitere documente, etc;
– Urmarirea proiectelor imobiliare in curs;
– Administrarea biroului, achizitia tuturor consumabilelor si necesarului bunei desfasurari a activitatii curente;
– Organizare agenda CEO, monitorizare si organizare intalniri externe si interne;
– Actualizarea si intretinerea bazei de date de furnizori si clienti;
– Redactarea si organizarea tuturor documentelor companiei in format electronic si fizic.
Beneficii:
– salariu atractiv;
– contract de munca cu perioada nedeterminata;
– Program fix luni-vineri, ocazional ore suplimentare;
– Pachet NTX Business standard: laptop + mobil;
– masina pentru uz bussines;
– alte beneficii in functie de performante.